miércoles, 9 de febrero de 2011

EDUCANDO PARA UN USO INTELIXENTE DA ENERXIA

A enerxía non aparece como asignatura a impartir no curriculo no sistema educativo, sí como contido que se ten que estudar en diferentes asignaturas, por exemplo en Física e Química o en Tecnoloxía.

O que esta claro que debido a importancia que ten nas nosas vidas, a súa implicación en multitud de aspectos da natureza, na maioría das asignaturas trataran o tema enerxético, desde aspectos económicos o de procesos naturais.

Tratase dun tema transversal, no que moitos educadores/as terán un papel na trasmisión da importancia que ten no mundo un uso intelixente da enerxía.

Os procesos químicos naturais tenden sempre a ser aqueles que implican un gasto enerxético menor, xa din que a natureza é sabia.

Nos procesos industrais tratase de obter os obxetos que se fabricando co menor gasto enerxético debido á economía do proceso, obter un maior rendemento económico é o que se ten en conta.

Un menor gasto enerxético é sempre positivo, non soamente para os nosos bolsillos, que o é, senón para todos e todas , os que estamos aquí agora e os que esten nos anos vindeiros, porque o aumento do uso dos combustibles fósiles, dos que se obten a maior porcentaxe de enerxía, producirá un aumento da temperatura da terra tal que os seus efectos serán desvastadores.

Os profesores/as deben sensibilizar ao alumnado sobre estos aspectos, sobre o uso que se fai da enerxía, e desde logo o propio centro ten que adoptar as medidas necesarias para mellorar a súa eficiencia enerxética, non hai nada como educar co exemplo.

Neste senso a Unión Europea poñe a disposición dos docentes recursos educativos, e organiza un concurso inter-escolar que comenzou en septembro do 2010 no que participan os vinte sete estados membros e tamén Noruega, Croacia, Islandia e Liechtenstein, para promover o aforro de enerxía.





Temos que sensibilizar e concienciar que hai que facer un uso intelixente da enerxía.








No hay comentarios:

Publicar un comentario